Інтелектуальний потенціал завжди мав велике значення для розвитку будь-якого суспільства. У наш час потреба в посиленні інтелектуального потенціалу суспільства все більше загострюється. Робота з підростаючим поколінням – підготовка інтелектуального потенціалу – переростає рамки національних програм, стає глобальним загальнолюдським завданням. Постає питання! Як зацікавити фізикою звичайного, перенасиченого різноманітною інформацією учня? Усе це вимагає нових підходів до змісту й організації освітнього процесу в закладі освіти і передбачає перехід від навчально–дисциплінарної моделі організації педагогічного процесу до моделі особистісно – розвивальної, за якої індивідуальність школяра стала б основою виховного процесу і кожна особистість сприймалася як індивідуальність.
Саме такі питання вирішували на засіданні територіального методичного об`єднання учителі фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради. Тема онлайн-засідання - «Методичні засади формування здобувачами освіти ключової компетентності «Вчись вчитися» на уроках фізики». Провела захід керівник цього територіального методичного об`єднання - Сидоришина Людмила Йосипівна (учителька фізики Селецького ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Олега Ващишина), яка в своєму виступі наголосила, що вчитель – одна з центральних фігур в освітньому процесі. Професія вчителя вимагає від людини прояву творчих здібностей, оскільки кожен учень – це окремий індивід зі своїм світоглядом, характером, і тому до кожного з них треба знайти підхід. Кожен вчитель - предметник обирає найбільш прийнятні для нього методи формування необхідних життєвих компетентностей дитини.
Головне завдання сьогодні – підготувати компетентну особистість, здатну знаходити правильні рішення у конкретних навчальних, життєвих, у майбутньому професійних ситуаціях, готову обирати демократичні принципи співіснування.
Як зробити навчання фізики цікавим, а знання міцними? З таких питань досвідом роботи обмінювались з колегами вчителі фізики: Місяйло Л. В. (Дубровицький НВК «Ліцей- школа») – методи і прийоми, які використовує під час навчання фізики; Киркевич Д. В. (Сварицевицький ОЗЗСО І-ІІІ ступенів) - поділився досвідом роботи по використанню методу проектів; Колода Д. М. (Кривицька ЗОШ І-ІІІ ступенів) - створення тесту-лабіринту в гул-формах. До обговорення даних питань долучилися інші вчителі.
Учасники засідання отримали методичні рекомендації, багато цікавої і корисної інформації, матеріали з досвіду колег для застосування на практиці.